Malin Åkerström

Torsdag!

Publicerad 2013-01-31 21:10:19 i

Dagen började som vanligt med utsläpp, mockning och så. Men idag var det ändå inte som vanligt för Skalman åkte med mig hit igår så hon var med och hjälpte till och samtidigt fick man chans att umgås med en fin vän.

Hoppade Ghisela på morgonen och den hästen asså, shit vad hon kan hoppa och var rolig hon är att hoppa. Hoppade en linje som vi hoppade igår på träningen och ja Grisen är grym! :)

Trimmade Rune, Calette, Drifter och Silver innan lunch och är nöjd med alla.

Efter lunch tränade jag först dressyr med Britt för Jeanna. Jag berättade vad som är svårt i hoppningen och sen gjorde vi övningar som ska hjälpa mig i hoppningen. Det gick bra och jag har en massa nya saker att träna på.

Sen hade jag en tid med Summer för Jeanna också fast Jeanna red mest. Hon är sjukt grym och på 40 minuter var Summer som en ny häst så jag satt upp och trimmade lite till :)

Denna vecka har jag haft 8 träningar vilket är super. Jag älskar verkligen att träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela