Malin Åkerström

Tävlingar!

Publicerad 2013-01-17 22:05:08 i Allmänt,

Självklart kan jag skriva om vilka tävlingar jag ska på Saga och jag ska fixa bilder på Ridhuset och i mitt hus :)
 
v.3 Strömsholm. (på lördag) är det tävlingsdebut för 2013 med the fantastic four, Britt, Ghisela, Summer och Runette :)
 
v.5 Lurbo. Där blir det tävlingsdebut med Silver men Britt och Ghisela hakar också på!
 
v.7 är det Högbo med the fantastic four.
 
Det är de tre första som är bestämde och efter det kommer det tävlingar i princip varje helg och unghästarna kommer börja åka ut också :)
 
Jag är taggad till 1000 till på lördag och imorgon är det mycket fix men jag har börjat att fixa redan idag :D
 
Jag önskar att min prinsessa skulle kunna åka med :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela