Malin Åkerström

Söndag och ledig dag!

Publicerad 2013-01-27 20:38:57 i Allmänt,

Började dagen runt 11 tiden men att visa Tessa för en spekulant och hon skötte sig.
 
åkte sen hem och åt lite innan jag återvände för att hopppa Jody. Han är så sjukt grym den lilla ponnyn flyger runt banor på 120 och 130 utan att blinka. :)
 
Sen tillbringades ca 5 timmmar med min Topanga <3 ryktade länge både före och efter jag red. Hon förtjänar att behandlas som en prinsessa mitt fina hjärta <3 Jag red ut med Maria och Eddie och hon var superfin och väldigt pigg. Världens bästa <3
 
Lekte lite duktig och tog hem hennes sadel och träns och putsade noga och tvättade mina finfina lila stigbyglar. Kände att det var på tiden faktiskt. Har precis färgat Marias hår eller ahh typ halva svart :O och nu ska jag åka och lämna tillbaka sakerna i stallet och ge Topanga en godnatt puss <3
flying Jody!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela