Malin Åkerström

Soffhäng med en liten hund på magen!

Publicerad 2013-01-11 22:18:07 i

Tequila ligger och sover på min mage i soffan, älskar att vara hemma och mysa med mina hundar! :)

Dagen började supertidigt för veterinären kom och vaccinerade 4 gamlingarna vid 09.00 så red Rune, Summer och Grisen innan. :) R och S skrittade ut en sväng och jobbades sen inne medan grisen joggades lite ute. Det har ju varit så halt ute men nu kom det massa ny snö så lite gick det att rida. Tur det för hästarna har ledsnat på ridhuset!

Trimmade Silver och Drifter inne innan det blev shopping på Lyckås med Tildis och the boss! Hästarna behövde lite nya saker :)

Slutade vid 1 men åt lunch och åkte sen hem till ödet.

Red mitt hjärta Topanga som är så fin så fin :') sen även en pigg Jody och bockig Tessa som jag inte ridit på länge :)

Släkten har varit här på middag för att fira min bror men nu har de åkt och jag ska dra mig mot sängen trött som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela