Malin Åkerström

Snart är det dags igen!

Publicerad 2013-01-16 18:48:22 i

För träning alltså. Skulle ha hoppat två men det blev bara en grupp så hoppar bara Britt :)

Idag har jag roat mig med uteritter eftersom det har kommit så mycket ny och fin snö :) Rune, Summer, Silver och Ghisela har galopperat ute och bebisarna vilar efter igår :)

Jag har jobbat själv idag också så har haft hela stallet vilket är lite mysigt men jag saknar Matilda!

Nu ska jag strax ner och fixa Britt och så hoppas vi på att hon sköter sig trots att hon inte äter sitt avslappnande och lugnande pulver. :)

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2013-01-16 20:26:41

Hej igen! :) Kan inte du skriva vilka tävlingar du ska på och Vilka datum det är i något inlägg? Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela