Malin Åkerström

Onsdag!

Publicerad 2013-01-30 23:41:13 i

Måste skriva om min Topanga som gav mig lite glädje idag. Hon får galoppera 10 minuter och det känns längre än vad det låter som. Speciellt när man har började med 5. Trimmade henne på ängen rätt ordentligt och hon är såååå himla fin! Min bästa <3

Matilda har ridit ut på Summer också vilket var bra för på lördag är det tävling hela dagen och då är det skönt att slippa rida en massa när man kommer hem. Så han får vilodag då istället för idag.

Borstade och ryktade på min Wicky också :( <3 det känns så fruktansvärt tungt allting och jag vet inte hur jag ska klara mig eller hur hon ska klara av allt!? Jag har inget att längta till just nu... Min älskade fina underbara Wicky <3 men hoppet lever vidare och vi får kämpa, tillsammans kan vi ju allt!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2698374/images/2013/pic_5109a17a9606ee5c72246c70.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela