Malin Åkerström

Ojojoj

Publicerad 2013-01-15 19:24:57 i

Mellanlandar i huset och tar en matbit innan nästa träning. Ni ligger efter i uppdateringen för jag har glömt att uppdatera :O

Kan börja med igår!

Trimmade Rune och Summer och avslutade med två hinder på en åtta som höjdes till 130 cm och Rune var sig själv igen och Summer var awesome!

Körde markarbete med Britt, Ghisela och Silver och Britt hade en "Britt-dag" men de andra skötte sig :)

Åkte sen hem och red världens finaste <3 och även Wisky!

Firade min älskade mamma igår som fyllde år och världens bästa mormor var där så det var en bra kväll :)

Idag red jag ut på min älskling och Inne på Wisky innan jag återvände till Runsten :)

Om någon vill köpa en fin Wisky hojta till för han är till salu! :)

Kommentarer

Postat av: fridaFrida

Publicerad 2013-01-15 19:30:23

Så fin min älskade nos<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela