Malin Åkerström

Januari!

Publicerad 2013-01-05 13:12:14 i

Imorgon åker vi hem från Björnrike och det brukar bli en seg period efter det. Julen, nyår och Björnrike är över och jag älskar den tiden på året. Men Januari brukar snigla sig fram utan tävlingar och hästarna under igångsättning.

Men i år blir det annorlunda tror jag för jag har så mycket jag ser fram emot.

Topanga ska kollas så snabbt som möjligt och jag hoppas på att få klartecken på att sätta igång henne igen :)

Den 19 är det årets första tävling och min och Ghiselas tävlingsdebut samt en debut i 130 cm :)

4 stycken i släkten fyller år så en del släktmiddagar kommer det bli och det är mysigt och väldigt uppskattat av mig nu när jag bor så långt bort från alla.

Sist men inte minst ska Wicky få sin dom i januari/februari. Dit längtar jag på ett sätt men är också rädd för besöket då jag vet hur förtvivlat ledsen jag kan bli.

Men den här månaden kommer nog gå fort eftersom så mycket kommer hända :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela