Malin Åkerström

igår!

Publicerad 2013-01-27 19:40:33 i Allmänt,

Hann inte skriva så mycket igår för förutom pay and jumpen red jag de andra hästarna. Grisen gick ut, Britt trimmades inne och det var skillnad med den nya sadeln. Summer och Rune gick markarbete och blev bägge två fina och trötta. En tjej sa även att hon aldrig sett Summer så fin och det värmde verkligen. Det är en del slit med den hästen så sådana kommentarer gör mig verkligen motiverad till att fortsätta kämpa i hopp om att Summer ska gå på tygeln ;)
 
Fixade Wickan innan jag åkte hem till ödet. Åt middag och chillade med familjen innan jag bytte ut mina rosa mjukisar till en partyoutfit och drog ut med Bell och Fridolf och några fler :) Vi var hemma hos några i ormsta och trots en halvtorr kväll hade jag riktigt kul för jag och Bell hittade som vanligt på ett sätt att liva upp stämningen på. Oscar kom även och skjutsade hem oss vilket var skönt vilket också pappa tyckte så han slapp hämta mig vid 04.00 :)
 
Kärlek till Bellis som är sjukt bra!
 
 

Kommentarer

Postat av: Bellissnällis

Publicerad 2013-01-27 20:50:00

Fan va sugen man blev på derby!!!!! Du är bästaste <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela