Malin Åkerström

Helena Persson träning!

Publicerad 2013-01-30 23:23:17 i Allmänt,

Idag har jag tränat för Helena Persson med Britt och Rune :)
 
Britt hoppade jag först och hon började väldigt bra och fint, Fick något litet ryck på mitten av träningen men annars super! Det var en bra träning och Britt hoppade så sjukt bra så Helena var nästan chockad och jag höll på att flyga av. Hon vände så i luften och hoppade med mycket rygg och öpnnade upp en massa med bak. Hon är så mycket starkare nu så hon kan leverera fina språng lite intill hindren. Men den största skillnaden tror jag beror på den nya sadeln som är så mycket fixad för att hon ska få ryggfrihet. Hon har opererat ryggen och har en svår rygg men nu tror jag att hon kommer kunna leverera ännu bättre än vad hon tidigare har gjort. Jättenöjd!!
 
Rune eller rallyrune som man också kan kalla henne älskar verkligen att hoppa och gjorde ett superjobb idag. Hon har också utvecklat sin språngkurva sa Helena och det gör att hon på ett lätt sätt hoppar de lite större hindren. Hon har annars en rätt speciell teknik nämligen. Hennes inställning är verkligen den bästa som finns. Kom sjukt stort på en trippel och hon bara klipper av för jag bad ju henne om det. Har en liten film på henne också som kommer och har en film på Britt med men den är på filmkameran som jag inte vet hur man gör med.. Sjukt fin Rune!
 
Båda hästarna kändes så fräscha och fina vilket var kul!
 
flying Runar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela