Malin Åkerström

Genomridna hästar!

Publicerad 2013-01-17 19:09:45 i

Idag har jag lagt fokus på att rida igenom de hästar som skall tävla men trimmade även de andra ordentligt.

Rune jobbade med småhinder!

Silver och Drifter började jag träna på att flytta för skänkeln.

Britt longerades vilket är super för henne!

Calette jobbade med bromsen och att kunna galoppera längs långsidan utan att kasta sig.

Summer tränade jag dressyr på för Jeanna eller hon red mest och jag red efter. Summer måste man uppleva för att förstå och Jeanna gjorde ett super jobb för han gick faktiskt på tygeln efter :)

Ghisela red jag i alla fall för Jeanna och hon kom loss ordentligt.

Nu är Wickan fixad och jag ska gå och äta i kafeterian innan jag kvällsfodrar :(

Sen sova dirr för jag är tröttare än tröttast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela