Malin Åkerström

En dag i backen!

Publicerad 2013-01-01 21:23:36 i

Har spenderat många timmar i backen idag och åkningen har gått bra förutom en vurpa som min snowboard får ta på sig för den bråkade och tog över kontrollen. Joddy ramlade redan på åk två och fick ont i huvudet så hon var tvungen att åka hem :/ men jag har åkt med min bror som även fyller år idag och han taggar mig verkligen så fort har jag susat fram idag :)

Björnis är bra mysigt faktiskt, har kollat på film med hela gänget på eftermiddagen och nu ätit födelsedagsmiddag! Jacob fyller också år idag så dubbelt firande har det varit :)

Klart jag saknar hästarna men jag tror denna vecka är bra för mig. Hoppas alla mina vänner har det bra där hemma och inte är för bakis efter gårdagen! (och Bell i Thailand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela