Malin Åkerström

Eftermiddagen @runsten

Publicerad 2013-01-12 21:06:11 i

Lugn dag på Runsten! Har bara ridit Calette och Silver eftersom de andra vaccinerades.

Calette red jag inne och hon var fin och Silver fick sig en skritt och jogg runda ute för mer tillåter inte underlaget tyvärr. Men de måste ju få komma bort från ridhuset någon gång så det var behövligt.

Har myst med min Wicky <3 och sen chillat hemma och ska snart röra mig mot sängen för imorgon blir en tuff dag. Matilda är ledig och Kestas också så jag har stallet själv och ska försöka rida så många som möjligt för på måndag vore det bra om ett par vilade för min älskade mamma fyller år så jag vill väldigt gärna kunna fira henne!

Peace mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela