Malin Åkerström

5 hästar redan klara!

Publicerad 2013-01-28 12:43:25 i

Shit så snabba vi har varit idag ändå!

Imorse red jag markarbete med småhinder där jag kunde träna på att rida på olika antal galoppsprång och en serie med Britt och Summer.

Britt är väldigt fin just nu vilket jag tror beror på nya sadeln. På henne la jag mest fokus på småhindren.

Summer var sådär fin. Han är mycket bättre än för bara 2 veckor sedan men han kan lite bättre. De dagarna han var finast höjde jag kraven på honom så därför blir man sådär nöjd över ett pass som idag. Med honom fokuserade jag mest på serien.

Sen red jag och Matilda ut. Hon på Silver och jag på Calette. Det gick super och Calette skötte sig bra men hon måste ha Silver framför sig för annars går hon inte att stanna.

Nu har Drifter fått jobbas inne med övergångar och han var så duktig så!

Klockan 3 ska jag vara på ngn träningssak utan häst :O

Men efter det blir det träning med häst, Ghisela och Rune ska träna markarbete :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-01-28 16:20:17

Hej igen! Jag skulle gärna velat praoa hos dig men jag bor i Skåne så det blir lite långt tyvärr... Men vem/ vilka ska praoa hos dig i vår? Kram :)

Svar: Det är min gamla dressyrtränares dotter och en annan tjej som jag inte känner :) kram
mallandenbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela