Malin Åkerström

14 timmar senare är dagen slut :)

Publicerad 2013-01-07 21:12:09 i

Jag red som sagt Britt men även Ghisela och Silver för det ville inte Matilda så för att hinna till kvällsfodringen red hon Summer istället!

Jag har hunnit mysa och borsta på min fina också <3

Nu ska jag göra en tävlingsplanering för alla hästar. Kul att jag i princip får bestämma själv vilka tävlingar jag vill åka på :)

Skönt att vara tillbaka på gården igen och imorgon är det träning med två hästar och även två hästar på torsdag :)

Alla hästar ska igång nu också även om alla inte hästar har vilat den tid som var tänkt men alla är så vilda så de kommer slå ihjäl sig om de inte får röra på sig. Nu drar 2013 igång i alla fall och jag älskare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela