Malin Åkerström

Veterinärbesök med Rune!

Publicerad 2013-02-27 21:49:33 i

Dagen har bjudit på awesome väder vilket gör mig glad. Diva, Ghisela, Summer och Silver har galopperat på långtur vilket passade vädret bra! Alla fick beröm, till och med Silver!! :O

Skalis har hjälpt mig med Wickan så hennes box blev ren och fin. Wicky har gått på bandet och blivit borstad och självklart fått sola också. Min fina häst <3

Vid 12 åkte jag och Christopher till veterinären med Rune och kollade mer eller mindre igenom hela hästen hos en bra veterinär som säger att han kan fixa henne på ca 4 veckor. Nu börjar vi hennes vila i box men jag som också är skadad ska pyssla mycket med henne så hon känner sig uppskattad. Veterinären sa att hon måste vara en kämpe och en tuff liten häst och det är hon. Det största hjärtat av guld har hon också, bästa Rune!

Idag har jag kopplat bort allt dåligt och fokuserat på bra saker och människor vilket har gjort dagen 1000 gånger bättre. Innan jag börjar grubbla för mycket ska jag sätta på en film att somna till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela