Malin Åkerström

uteritter!

Publicerad 2013-02-24 18:24:30 i Allmänt,

Dagens ridna hästar har blivit ridna ute.
 
Jag har inte varit på Runsten idag och stackars Tildos har haft en lång dag... Hon red långtur på Summer med Marika på Ghisela och sen red de även ut på Silver och Drifter. Summer hade varit finare än vanligt så mamma gjorde ett bra jobb igår :) En massör har varit där och masserat Britt, Summer, Ghisela och Wicky. skönt för Wickan att få lite massage och hon är så värd det. Hon hade varit lite spänd men det förvånar mig inte.
 
Hemma i ödet har det inte hänt så mycket. Igår kom Bell hit och vi var ute och sladdade med Oscar och Henke och deras vänner hela kvällen. Idag har jag mest chillat och haft tråååkigt men åkte till stallet som var lite bättre. Jag saknar dock det gamla söderby och stämningen som var då. Mamma och Maria red ut på Topanga och Eddie och jag och Tequila gick med. Det var nog andra och sista uteritten för mamma och Topanga. Hon hann galoppera rätt mycket men sen la Toppi av värsta bocken från ingenstans och mamma höll på att flyga av så då skrittade vi hem.
 
Bjuder på en del bilder från dagen i alla fall :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela