Malin Åkerström

Ny vecka!

Publicerad 2013-02-18 22:35:21 i Allmänt,

Veckan började med utsläpp och mocka ett par boxar innan jag åkte till Steven. Idag var min bästa lektion tydligen vilket var bra för då kanske jag gör framsteg :D
 
Åkte tillbaka och red ut på Diva med Elin och Ghisela som sällskap. Joggade de bara och lät de njuta av att komma ut på en tur. Fina var dem också!
 
Sen rullade jag och Marika till Eskilstuna med Britt och Rune i släpet. De kollades av en superbra kille och Rune har en sträckning som är typ bra så hon ska ridas om 3 dagar. Britt har fått en smäll i bakknät och är därför öm i hela korset så det blir 14 dagars vila och medicin. Skönt att få en förklaring till hennes märkliga hoppning men tråkigt att inte få rida henne :/
 
Tränade dressyr på Drifter när jag kom hem och han var så fin så. Tog sen en joggingrunda på Summer ute och han fick känna sig som en kung idag för det är han värd.
 
Kvällsfodrade och fixade Wickan och nu blir det sängen!
 
Summer <3

Kommentarer

Postat av: sandro in da house

Publicerad 2013-02-19 18:28:03

KRALL SUMMER!!! ;)snyggisar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela