Malin Åkerström

No internet!

Publicerad 2013-02-23 16:13:33 i Allmänt,

Pappa har gjort ngt med min mobil så internet har inte fungerat... Men nu är jag i ödet och här funkar det på datorn :)
 
igår körde vi markarbete med Summer, Ghisela, Diva, Silver och Calette. Marika red alla utom Silver som Elin red :) det blev bra jobb för alla faktiskt och ganska kul att se dem från marken. Jag bestämde övningar och upplägg så de fick träna på precis det jag ville.
 
Idag trimmades de ordentligt inne. Mamma red Summer och Ghisela och Marika, Diva, Calette och Drifter :)
 
Jag har lyckats fixa alla hästar så vi har haft ett bra teamwork. Mamma har även hjälpt mig att sköta Wicky men jag borstade henne :)
 
Nu är jag i ödet och hjälpte mamma med ett bra upplägg när hon red Topanga för någon timme sedan. Toppi var duktig <3
 
Jag kommer alltid att sakna dig <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela