Malin Åkerström

När allt skiter sig!

Publicerad 2013-02-03 17:24:52 i

Sitter i bilen med Matilda påväg hem för att rida Topanga. Men folk ringer och säger att jag ska vara på 100 andra ställen än just här. Men nu är jag här i bilen och kan inget göra. Blir bara så sjukt frustrerad för jag slutar faktiskt klockan 16 och kan inte alltid vara tillgänglig dygnet runt...

Aja jag har i alla fall skött mitt jobb idag. Matilda har varit sjuk tyvärr så hade stallet själv.

Trimmade Summer ordentligt och det var ett av våra bättre pass. :)

Ridhuset har varit stängt för inomhusterräng mellan 9 och 18 så jag fick rida ut på Grisen och Britt. Underlaget har ju varit bättre men hittade en äng jag joggade grisen på och även trimmade Britt som var mer vild än tam. Men grisen var superfin!

Silver gick på bandet vilket blir träning för honom eftersom han inte dagligen går där som de andra.

Unghästarna vilar idag igen... Kan inte rida ut själv eller på Drifter kan jag men han var tjock i ett ben. :/

Rune kommer i ett eget inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela