Malin Åkerström

Lyckligaste 20 minuterna 2013!

Publicerad 2013-02-04 19:30:01 i

Idag skrittade jag 20 min på min älskade Wicky. Det var magiska minuter, känslan att sitta på hennes rygg för första gången på nästan 5 månader liksom.

Känslan att sadla, linda ben och fixa henne för ridning var sjukt kul. Jag trivs så himla bra på hennes rygg. Bästabästa Wickan :')

Även om det var fantastiskt att sitta på henne så kom den hemska känslan efter, hur ska jag klara det här!? Jag saknar att rida henne så extremt mycket :(

Ska försöka glädjas över de minuter jag satt på hennes rygg idag och tänka på att kämpa och hålla ut för att få uppleva allt dagligen igen. Min Wicky är verkligen som en drog för mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela