Malin Åkerström

Ledig dag!

Publicerad 2013-02-10 19:31:53 i

Skönt att vara ledig idag. Har legat i min säng halva dagen och kollat 90210 och andra halvan har spenderats på Söderby.

Tog en lång tur på Topanga och hon var sjukt taggad. Gick och småbockade i skritt. Lät henne vara Topanga idag så skrittade på lång tygel och stod upp och kantrade henne i galopp. Hon älskar verkligen det och om jag känner henne rätt kommer hon vara fin kommande dagar. Hon får galoppera en kvart nu men idag blev det 10 minuter och ändå red jag i över en timme. Hon är helt underbar <3

Sen har jag fixat till Eddie som såg förskräcklig ut. Han klippte pälsen, manen, svansen, luggen och badade. Nu är han så fin så :)

Avslutar min ledighet i badet hemma innan jag åker tillbaka något tidigare än vad jag hoppats på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela