Malin Åkerström

Kaos!

Publicerad 2013-02-12 16:17:44 i

Att jag ens ger mig in på att åka kommunalt en gång till! Det slutar även denna gång med kaos men nu är jag påväg hem från Steven. Han säger att han kommer kunna fixa mitt problem så det är bra. Jag är för stark i magmusklerna tydligen.

Jag ska hoppa bebishästarna för Per när jag kommer hem (om jag kommer hem) och det ska bli kul :)

Har trimmat Britt och Summer inne vilket gick helt okej. Ingen av dem var på topp men de avslutade väldigt fint.

Red på långtur med Grisen och Elin på Silver. Massa galopp på våra grymma ridvägar. Skönt för dem att koppla bort ridhuset en dag.

Drifter har även klippt pälsen och hans lurviga ben så nu är han som en riktig häst och inte en med pälsstövlar. :)

På söndag rullar lastbilen mot Högbo med 3 eller 4 hästar. Är sjukt taggad på tävling så jag lääängtar! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela