Malin Åkerström

Isabelle Rydell!

Publicerad 2013-02-10 01:01:46 i

Vilken bra rubrik det blev och hemligheten bakom den är att Bell bara läser mina inlägg med Intressanta rubriker. Denna måste hon nog gilla :)

Förutom att ha pay and jumpat har jag hunnit med en hel del mer. Jag har trimmat Grisen och Summer inne. Britt skrittade och joggade ute.

Bell och Fridolf kom till mig och efter det åkte vi till kista, mötte upp Bredis, åt middag, Bredis drog, vi kollade på bio :) fina underbara vänner <3

Imorgon är jag ledig så jag ska spendera dagen med min Topanga som för övrigt var superfin igår när jag trimmade henne i lilla ridhuset. <3

Kommentarer

Postat av: Bästa Bellis

Publicerad 2013-02-10 10:08:31

Hahaha bästa rubriken, klart man läser! JUDAS!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela