Malin Åkerström

If you don't fight for what you want, don't cry for what you lost.

Publicerad 2013-02-14 23:35:25 i

Ibland känner jag mig så liten här på jorden. Jag kan inte klara av allt, jag kan inte vara på flera ställen samtidigt. Men det värsta är att jag inte kan göra alla nöjda. Hur jag än vänder och vrider på mig finns det alltid någon som är missnöjd med mig. Det är det som gör mig allra mest ledsen. Folk som inte förstår och som blir arga och som inte vill lyssna på vad jag har att säga.

Jag är långt ifrån perfekt och har mina brister. Det är mycket jag vill men inte kan och det är inte alltid lätt. Men det finns så många stunder då allt stämmer och då är mitt liv så sjukt bra. De stunderna är värda att kämpa för. Även om vägen till mina mål inte alltid är en dans på rosor så tänker jag aldrig ge upp.

Ibland blir allt bara så svårt och jag känner mig så hjälplös och ensam.

Men ingen väg är spikrak och jag hoppas att allt i slutändan blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela