Malin Åkerström

Högbo!

Publicerad 2013-02-18 11:06:28 i

Nu kommer gårdagens resultat!

110 cm

Diva: 0 fel och rosett. Visste inte alls hur det skulle gå men jag hittade bra distanser och divis hoppade väldigt lätt och fint. Hon var väldigt tittig på allt runt omkring men så fort hon såg hinder fokuserade hon på det. Bra gjort av henne som bara gått ett fåtal 100cm. Strök 120 då hon var så duktig och faktiskt bara är 4,5 även om hon räknas som 5. Underbar häst på alla sätt och vis :)

120 cm

Britt: 0+0 fel och placerad 15 av 24 placerade. Hon hoppade felfritt och så men kändes inte så bra ändå. Hon hoppade väldigt mycket åt höger och stod emot lite på oxrarna... Duktig var hon och finaste.

Ghisela: 0+0 fel och placerad 16. Det var inte vår bästa runda men jag red hinder för hinder och höll ihop henne som John sa och vi fick vårt sista 130 kval! Supergris!

Summer: 0+0 fel och VANN av 95 starter!! Han var taggad, fin och med på noterna. Gasade och svängde så fort jag kunde på alla hinder i omhoppningen och då blir han nästan oslagbar. Fina fantastiska hingst! :)

130 cm

Britt: ute. Hon hoppade sådär konstigt nu med och kämpade sig felfritt över de 6 första hindren men sen fick hon nog och ville inte mer. Ingen ide att vara besviken på henne för något står inte rätt till... Hon ska kollas upp i alla fall! En riktig kämpe är hon i alla fall fina fina Britt <3

Ghisela: debut, 4 fel. Hon var så sjukt fin och allt stämde nästan. Det var svåra linjer och bed A1:a. Rev c hindret i trekombinationen då det blev för kort för en storgalopperad gris. Jag visste inte hur det skulle bli heller så jag tog inte någon ordentlig förhållning så tar på mig det. Superrunda och galet fin häst :')

Summer: 0+0 fel och 3a!!!! Nollade grunden och han var outstanding och bäst. Omhoppningen var på 8 språng med kombination på 135-140 och jag tyckte att det kändes lite stort men Summer bara susade över och nollade! Åhh han är kung kung kung!

Så sjukt lycklig så ni kan inte förstå, jag lever verkligen min dröm!

Kommentarer

Postat av: Slemhögen

Publicerad 2013-02-18 17:33:35

Jag bli så glad och stolt när det gå bra för dig :'D Du är bäst <333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela