Malin Åkerström

Hem och rida lite till!

Publicerad 2013-02-14 18:42:26 i

Idag har det inte varit en vanlig dag utan hovisdag och alla hjärtans dag då. Matilda är ledig också.

Skyndade imorse och Elin longerade Britt medan jag trimmade Ghisela som fick avsluta med att hoppa samma bana som igår för Helena. Shit vad den hästen är stört fin i hoppningen. Blev helt lycklig i hela kroppen efter :)

Sen skoddes alla och lösdrifterna verkades. Lite kaos med lösa föl och gamla ston som smet men det löste vi bra ändå.

Jeanna red Summer och hon gör honom magisk! Red en kvart efter och han är hur fin som helst efter. Grymt att ha en tränare som kan göra sådana underverk.

Har nu varit hos Steven (valentine-dejt!?) och kände mig riktigt bra på att åka kommunalt vilket jag inte skulle ha gjort... Blev helt fel och jag missade två tåg så nu är jag sen hem. Men jag ska rida Rune som ser okej ut idag med :)

Smulan får vara med på bild, sto som gått 150... Wicky lär se ut sådär om ett år! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela