Malin Åkerström

Hata söderort!

Publicerad 2013-02-13 23:10:32 i

Har åkt runt i över en timme för att hitta en bankomat för att hovslagaren kommer imorgon.... Läskiga områden här i söderort också. I centrum nummer 4 hittade jag i alla fall en bankomat och är nu äntligen hemma. Tur man har Joddy som alltid är så bra, faktiskt Världens bästa vän <3

Ska berätta det bra med denna dag också. Jag har trots allt varit ledig!

Har ridit Tiger vilket var 100 år sedan så det var kul. :)

Toppi red jag också vilket jag redan skrivit och hon var bäst!

Åkte till Runsten och tog en promenad och borstade på min andra halva, Wicky!

Hopptränade Britt för Helena vilket gick helt okej. Britt är så sjukt svår bara men Elin filmade och filmen såg rätt bra ut så det kan inte ha varit allt för illa.

Longerade Rune en stund i djup snö och hon såg rätt bra men ska kollas mer imorgon för det är lätt att titta sig blind på det där benet och inbilla sig saker.

Matilda och Elin red ut på Drifter och Silver idag så de har också rört på sig :)

Ni får en bild på min fina hund som ville leka med sin apa imorse, eller mer att jag skulle vara med för annars är det inte lika kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela