Malin Åkerström

....

Publicerad 2013-02-25 16:19:29 i

Det finns ett ställe jag i nuläget känner att jag aldrig någonsin vill sätta min fot på igen. Ett ställe som jag har älskat sen jag var liten. Nu känner jag en klump i magen innan jag åker dit och drar mig för att över huvudtaget åka.

Att människor kan finna glädje i att trycka ner någon annan kan jag inte förstå. Jag brukar vara stark, brukar inte bry mig. Jag brukar tro på mig själv och bara vara den jag är. Men det har gått för långt och jag börjar tvivla, börjar tvivla på vem jag är. Jag känner mig ensam och svag, rädd och osäker.

Nu ska jag vara stark. Jag ska inte åka dit och utsätta mig för allt igen. Varför göra det när det finns fina och bra människor som bryr sig om andra och inte bara om sig själv!?

Matilda får vara med på en bild för hon är bra, riktigt bra, så bra så hon är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela