Malin Åkerström

dag 1 med bruten arm och jag är redan trött på den!

Publicerad 2013-02-20 21:51:36 i Allmänt,

Mormor kom och väckte mig imorse och så rullade vi till röntgen. Åkte sen hem till henne och fick god mat och bullar innan hon skjutsade mig hem till ödet. Världens bästa mormor <3
 
Har hängt i stallet på eftermiddagen även fast det enda jag kan göra är krafthinkar... Min snälla mentor hjälpte mig att fixa mockning och grejer. Topanga gick i skritten för rida kan jag ju inte göra :( kände mig inte så deppig konstigt nog. Men nu känner jag mig väldigt nere, har inget att se fram emot, kan inte ta hand om mina hästar, kan inte ens klä på mig själv och armen gör ont.
 
Imorgon återvänder jag till Runsten en sväng. Matilda och Marika kommer rida hästarna efter vad jag tycker att de behöver så de hålls i alla fall igång under min vila
 
Runis <3
.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-20 21:58:10

Hur bröt du armen? :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela