Malin Åkerström

Att en arm kan förstöra så mycket...

Publicerad 2013-02-23 17:26:36 i Allmänt,

Usch så deppig jag är och allt är den dumma armens fel. Jag kan inte göra något kul och har bara trååååkigt. Jag hatar att vila, hatar att inte kunna rida, hatar att vara handikappad och jag hatar att jag missar tävlingarna i Hamre i helgen. Jag är trött på att den dumma armen gör ont också!
 
Jag som inledde veckan med flaggan i topp och kände att mitt liv var bäst. Nu avslutar vi den betydligt sämre :( det känns som evigheter sen jag red. Snälla armen läk fort!!!! 
 
Tur att Joddy och Puttrix kom förbi en sväng med GLASS och Patrik hjälpte mig att ladda upp filmer från filmkameran så nu kommer filmer från högbo snart :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela