Malin Åkerström

Rolig dag men dåligt slut!

Publicerad 2013-12-22 20:53:10 i Allmänt,

Haft en sjukt rolig dag på jobbet idag. Beata har jobbat i mitt stall för L är på Irland i en vecka. Bea är en rolig människa och vi har motionerat 7 hästar tillsammans och Cissi tog Carat!

Jag och Bea red ut på Tiger, Summer, Ghisela, Calida, Diva, Drifter och Carlando. Bea tog de vilda och jag de snälla ;)

Turen på Gris och Calida var grym. Cissi, Ida och Sanna red med på deras hästar. Calida vildast som vanligt.. Men Bea red henne grymt och vi galopperade massor. Calida var flåsig och väldigt svettig medan gris helt oberörd.

Har longerat Wicky två gånger eftersom hon står inne. Så otroligt snäll att hantera är hon min fina <3

Trots en bra dag då jag känt mig hög på livet slutar den dåligt... Så besviken på en massa så depp musiken är på. Rädd inför morgondagen är bara förnamnet.. Snälla låt mig slippa detta!!! Tur jag har min fina mormor och min bästa Bell, två av världens bästa människor som alltid ställer upp för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela