Malin Åkerström

On the road

Publicerad 2013-12-28 12:50:59 i Allmänt,

Standard rubriken när jag är påväg till tävling och jag önskar att det var tävling jag skulle till... Aja sitter bak i bilen och har krig med Maria. Vi åkte vid kvart i 8 imorse så har tröttnat på att sitta här!

Har ju en väldig separationsångest när jag lämnar hästarna. Har alltid haft det och efter när min älskade Sweet As Candy var tvungen att tas bort när jag var i Grekland har det inte direkt blivit bättre.

Hästarna på Runsten vilar alla utom de stora, Carat och Thindra. Marika rider alla så det känns tryggt.

En tjej på foderby ska ta hand om Topanga och rida ut lite på henne varannan dag ungefär.

Imorgon får folket se upp i backen om de inte vill ha tusen hål i nacken för då kommer jag susa fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela