Malin Åkerström

Longering på schemat!

Publicerad 2013-12-14 21:04:27 i Allmänt,

Marika hinner rida väldigt lite i helgen så jag har longerat en massa idag.

Började morgonen hemma hos Jenny för jag sov där och åkte till Runsten vid 10. Longerade 5 hästar och fixade och donade i stallet till 15 och gick hem ett tag men gick ut runt 18 och longerade 2 till och Marika red två.

Jag longerade Britt, Laban, Calida, Summer, Drifter, Diva och Chippen!

Calida var värst men blev bäst och fick trava upphöjda bommar och hoppa tre små hinder på volt.

Marika red Carlando och Ghisela. C fick trava bommar och hoppa en kort studs och var svinfin :)

Laban får guldstjärna <3

Nu ska jag fodra mitt stall och sen gå hem och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela