Malin Åkerström

Ledig och en bra dag so far!

Publicerad 2013-12-11 17:42:14 i Allmänt,

Började dagen med att åka och handla julklappar med jordens bästa människa som såklart är mormor! Hittade det mesta så det var skönt. Åt lunch gjorde vi också innan jag rullade hem och bytte om för att åka till jordens bästa varelser, Topanga <3

Red ut på henne och kunde både trava och galoppera. Hade gramanen på vilket är min räddning. När jag klev av var jag som en ny människa. Jag älskar att rida så sjukt mycket!!

Klippte även prinsessan innan jag åkte hem. Ska snart åka igen och denna gång till okvista för att lämna Totte på verkstad... (Totte heter min bil) möter pappa där och sen åker vi tillbaka hem.

Tror världens bästa Bell dyker upp här framåt kvällen vilket såklart är grymt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela