Malin Åkerström

Information

Publicerad 2013-12-01 14:02:14 i Allmänt,

Känner att jag ligger efter med en del information!

Thindra som nu varit hos oss i 3 veckor på försäljning är ett 6-årigt sto som tävlat 105cm. Trevlig och okomplicerad och rätt spänstig :)

Carlando som kom i veckan är en 6-årig valack som gått 130cm. Ni som hängt med ett tag eller känner mig bra känner kanske igen honom. För 2 år sedan red jag och tränade honom hemma. Har alltid älskat att rida honom så det är jättekul att få chansen att ha honom i stallet. Synd bara att jag måste vänta 2 veckor och 2 dagar till på att få rida honom...

Min nya hästskötare kommer från Irland och är hos oss på obestämd tid. Vet faktiskt inte hur man stavar hennes namn så jag låter bli. Hon verkar vara en trevlig tjej på 19 år. Lär väl känna henne bättre snart men hittills känns hon okej :) lite svårt att hon inte pratar svenska men nu har jag chansen att öva upp min förskräckligt dåliga engelska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela