Malin Åkerström

Fredag och ledig!

Publicerad 2013-12-06 22:04:00 i Allmänt,

Åkte till Lindholmen igår så vaknade här imorse. Chillade lite med vovvarna innan jag åkte till Täby och mötte upp fina Hanna aka planeten. Hon har sen ett tag tillbaka bott i London vilket suger lite. Nu är hon hemma på besök några dagar så jag är glad över att jag hann träffa henne. Åt lunch på Vapiano och satt där och pratade i några timmar. 
 
Mötte sen upp syster och åkte till Foderby. Hjälpte henne när hon red Pysen och skrittade samtidigt på min älskade Topanga. Hon har slagit på sig på ett ben så har några sår och är svullen men joggade lite och hon känns fräsch. Att man kan finna så mycket glädje som jag gör i Topanga är helt sjukt, mitt allt <3
 
kvällen spenderar jag hemma med familjen framför Idol och det är mysigt. Åker tillbaka till Runsten imorgon :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela