Malin Åkerström

Det värsta jag gjort!

Publicerad 2013-12-23 13:37:44 i Allmänt,

Nu har jag gjort det... Sjukhusbesöket som jag varit så rädd för. Har inte innan kunnat föreställa mig vilken smärta jag skulle behöva genomgå.

Jag drog ut 2 spikar och den ena gick okej. Klart det gjorde ont men jag överlevde. Den andra var så hemsk och gjorde så ont så det var olidligt. Den hade vuxit fast i tre ben och doktorn drog så mycket så jag trodde han skulle ramla baklänges när den efter mycket om och men kom ut. Ja jag skrek allt vad jag orkade, jag sparkade med benen och hyperventilerade i 180.

När jag bröt käken gjorde det nog ondare men det här var fan nära i smärtaväg.

Nu väntar 5 dagar utan stall då jag har två hål in till skelettet i min hand och infektionsrisken är hög. Sen rehab kommer jag få jobba hårt med då jag ej kan böja eller räta ut fingrarna...

Ibland känner jag fuck my life och idag är en sådan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela