Malin Åkerström

Dagens hästar

Publicerad 2013-12-18 23:03:39 i Allmänt,

Dagen började hos bonds och vi var i stallet rätt tidigt och red ut på Diva och Laban, jag på Divo och Jenny på Labbe!

Sen rullade dagen på i ett fram till strax efter 17 då jag bytte stall.

Jag longerade Britt över en studs och fick springa som en tok för att hinna med henne. Marika studsade Carat och Carlando också!

Sen så trimmade hon Gris och Summer och L trimmade Royal.

Under eftermiddagen red jag och L ut på två hästar var. Jag på Calida och Drifter och hon på Thindra och Tiger. Vi mötte 6 älgar i en flock vilket L tyckte var läskigt då de ej har älgar på Irland men hästarna skötte sig :)

Avslutade med att klippa Royal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela