Malin Åkerström

Britt <3

Publicerad 2013-12-09 16:39:13 i Allmänt,

Longerade Britt som vanligt idag men hade ingen lina på henne. Men hon var så lyhörd och höll sig hela tiden nära mig, men vi kunde röra oss på större ytor än med linan. Lugnt och fint jobbade hon i pessoaselen och gjorde precis vad jag bad henne om. Avslutade med att hålla i henne och trava mot dagens 8-studs och släppte henne framför och hon hoppade igenom den fint 3 gånger.

Kom ut en som hade kollat på oss från kafeterian och tyckte att det var ett fantastiskt samspel mellan mig och Britt och det värmde i hela själen!

Britt är så otroligt speciell. Förra vintern kände hon inte mig och jag kunde inte hantera henne om hon inte fick sitt lugnande på morgonen. Nu äter hon inte det men är ändå som en hund att hantera. Men inte alls om L fixar henne. Man skapar ett sådant band till henne och vinner man hennes förtroende har man en vän för livet! Bästa älskade Britt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela