Malin Åkerström

Back on work

Publicerad 2013-12-12 23:16:29 i Allmänt,

Soft schema har jag nu när jag är sjukskriven. Marika tränade till 13 ungefär så kunde inte göra så mycket här tidigare eftersom mina dagar går ut på att fixa hästar till henne. Men kom runt 11 och började.

Men fixade Chippen (hennes ena häst) till henne för hon tränade honom direkt efter hennes andra.

Red sen ut med L och hon red Drifter och jag Diva. Ska nog mest hålla mig till Ghisela nu dock.. L red även ut på Royal och på Tiger med Sanna på Carlando.

Marika trimmade Calida, Ghisela, Summer och Laban. Hon hoppade även Thindra som vi filmade.

Jag longerade Britt med mkt skritt-galopp övergångar och det gick bra! Vill så gärna rida henne nu!!!

Hela kvällen har jag spenderat med min bästa Tova. Vi har ätit middag och flummat runt som vanligt. Men nu ska vi sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela