Malin Åkerström

11/11 hästar motionerade = bra dag

Publicerad 2013-12-16 21:23:35 i Allmänt,

Idag har vi haft grymt teamwork jag, L och Marika.

Dagen började vid 8 när Drifter visades för spekulanter. Jag tog med Calida ner så Marika trimmade henne och travhoppade samtidigt. Hann även longera Britt innan 10-fikat.

Efter det trimmades Gris, Summer, Diva, Tiger och Carlando travhoppade. L gjorde i ordning alla och jag skrittade fram och av (till fots) och Marika red. Sen lunch innan vi körde vidare.

Thindra trimmades och Laban travhoppade. Han imponerar verkligen! L red Royal som vanligt.

Är nöjd med hur M har ridit alla hästar idag, grymt :)

Sen tog vi över Carat för träning och tävling och jag började med att skola in henne på bandet. Superkul att hon är i "stallet" flyttar upp om 2 veckor men är under vårt ansvar från nu.

Kvällen spenderar jag hos bästa bonds = standard på måndagar! Har till och med lärt mig portkoden hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela