Malin Åkerström

Svävar lite på rosa moln!

Publicerad 2013-08-20 19:05:00 i Allmänt,

Har hoppat Ghisela och Summer för KG idag och är väldigt lycklig efter det!

Summer fick sig en köttig framridning och kom verkligen till arbete och tog stöd på vänster tygeln!!! :D hoppmässigt var han outstanding. Hoppade som en gud över hinder på 150 och inte ens till vänster. Nya knep och bra framridning gjorde susen. Kom en gång på omtramp på ett räcke på 150 och ändå hoppade han kungligt. Min fina kung <3

Ghisela ville inte vara sämre. Framridningen gick smärtfritt och hon var väldigt ambitiös. Fick nog igenom en hel del igår. Hon luftade ordentligt på alla språng. När hindren var 140 fortsatte hon hoppa sjukt fina språng så hjälmen åkte ner över ögonen och jag fick hålla i mig. Världens bästa <3

Två superträningar där jag verkligen hittat toppenkänsla på båda mina stjärnor. Så himla glad över att få rida dessa fantastiska hästar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela