Malin Åkerström

Ridaaa

Publicerad 2013-08-28 00:01:04 i Allmänt,

Har missat att nämna en lite saker som hänt igår. Calette, Drifter och Diva är på bete en vecka då de ska vila. Mysigt för dem!

Zirre är såld men kommer stå kvar veckan ut skulle jag tro så trimmar lite på honom så han ska vara fin.

Laban eller Label Line H som han heter är en valack f.05 som gick Falsterbo som 5-åring. Han har gått på bete i 4 veckor så ska sättas igång innan han kommer bli till salu.

Idag har jag kört hårdtrimning med Summer och Ghisela. Började ju vid 2 och gick hem vid 22 så hann få lite gjort trots att jag jobbat halvdag. Red Laban och Silver lite lätt och lugnt båda är ju påväg igång.

Hoppade Loppan för Per Dahlgren och det gick super. Fick lite tips och Per sa att det var bra för min tidning att rida henne vilket gillas. Loppan hoppade fint och felfritt hela träningen. Skulle vilja ha henne kvar i stallet ett tag till och tävla lite mer för att se vad det blir av henne för hon har redan utvecklats massor.

Har städat hela mitt rum och dammsugit och tvättar för fullt. Men nu ger jag upp för idag, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela