Malin Åkerström

Resultat skyrup dag 1!

Publicerad 2013-08-29 21:47:48 i Allmänt,

Summer hoppade 130cm imorse och gjorde det inte speciellt bra... Red honom som jag gjorde för kg sist för då hoppade han ju så himla sjukt bra. Men han är inte likadan på tävling tyvärr.. Började med att riva 1an och 2an inne på banan och han stannade in i kombinationen. Hoppade några bra språng men nej ingen runda att hurra för. slutade på 15 fel! Har tänkt och analyserat en massa som vanligt när det inte stämmer helt. Han är väldigt hingstig för tillfället och lite så men det är inte bara det som är problemet. Rundorna då vi levererat som bäst reds inte på samma sätt som idag. Imorgon ska jag köra mitt race och rida på min känsla och sen får vi se hur det går!
 
Ghisela älskade, underbara och fantastiska hästen räddade dagen med att vara dubbelnolla och 8a i 140cm. Vatten och allting flög hon över. Vet inte vad jag ska säga mer än att hon är bäst <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela