Malin Åkerström

Resultat champion of the youngsters dag 5!

Publicerad 2013-08-25 18:04:00 i Allmänt,

Har bara hoppat finalen 120cm på Diva idag. Lite trött men ändå fin! Började med att riva ettan lite utan anledning och sen 8a för att jag rätade upp mig för mycket för det var trångt till 8b och c. Nöjd med stjärnan i alla fall :D

4-åringarna har sprattlat av sig på lina och Britt trimmades lite lätt!

Nu är vi påväg hem och det sker förändringar i mitt stall kommande vecka och har redan gjort det faktiskt.

Det har varit 5,5 otroligt bra och roliga dagar i grevagården. Min chaufför, groom, vän, extra mamma och aa allt är grym. Stort tack till henne :) har även träffat Topangas uppfödare som vi köpte henne av vilket var kul. Hon ska ge mig tips på hur hon har hanterat Topanga från när hon föddes så kanske mitt föl kan bli lika bra att ha och göra med!? Om det nu finns ett föl kvar i Wickys mage. Måste boka tid och kolla upp det där snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela