Malin Åkerström

Påväg hem från Hammarö!

Publicerad 2013-08-11 16:03:02 i Allmänt,

Har gjort 2 starter idag med.

Hoppade 135 på Summer som var fin och sig själv. Red inte alls på tid utan ville bara få en bra runda. Fick ett ner på näst sista hindret men det gör ingenting. Skönt att åka hem med en bra runda i ryggen inför nästa tävling. Har ett nytt bett som gör allt enklare också :)

Hoppade yr Grand prixen på Ghisela som var 145 cm. Rundan var bra och hon hoppade fint men rev några för många för att jag ska vara nöjd. Hon brukar aldrig vara "tråkig" och riva i onödan... Ett får jag dock ta på mig helt själv... Det har regnat mycket så underlaget blev som tuggummi. Hon som är stor och tung med sulor får det ännu jobbigare så det kan ha orsakat att hon inte orkade hela vägen. Vattnet gick smärtfritt i alla fall :) fin är hon också!

Hem och träna ska vi nu för det dröjer innan dessa tävlar igen. Ska lägga ner enormt mycket tid och energi för att få allt att stämma. Hitta tron på mig själv hoppas jag göra på vägen. Jobba lite mentalt för att komma tillbaka till de rundor där vi var som bäst. Jag vet att vi kan och jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela