Malin Åkerström

Kvällstankar

Publicerad 2013-08-05 23:18:10 i Allmänt,

Känner mig så himla kluven just nu. Tiden går så fort så jag hinner inte med. Jag vill göra allt och lite till men det är ett ända stort pussel att få ihop allt.

Först vill jag säga att mitt jobb är det bästa som har hänt mig och jag är lycklig som har det. Men ibland saknar jag ändå saker. Saknar mina vänner hemma i Lindholmen och alla våra sjukt roliga stunder genom åren. Saknar mitt land som jag har varit på ungefär 5 dagar denna sommar. 5 dagar känns otroligt lite med tanke på att jag brukar vara där 7 veckor... Jag älskar mitt land, det är ju mitt paradis.

Just nu ligger jag i min säng hemma i ödet/Lindholmen och saknar även detta ställe. Det här kommer alltid vara hem för mig.

Skulle aldrig vilja ge upp mitt nya liv för att få det som det var innan men ibland önskar jag att tiden räckte till lite bättre.

Nää nu ska jag sluta grubbla och sova så man orkar med även morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela