Malin Åkerström

Hoppdag = lycklig mallan

Publicerad 2013-08-05 21:04:31 i Allmänt,

Idag har jag ridit 10 hästar och haft stallet själv. Var klar halv 7 så är nöjd med min insats. Har hoppat mycket vilket är så sjukt kul. Känns som att det var längesedan och för vissa hästar var det de.

Grisen och Summer trimmades och hoppade vatten. Båda felfria! KG kom och tipsade mig och hjälpte mig lite med Summer vilket var super!

Diva och Britt jobbade med mycket bommar och hoppade också vatten utan problem.

Loppan och Zirre hoppade och vi gjorde filmer till deras annonser. Zirre är riktigt kul att hoppa och hoppar fint. Loppan förvånade och hoppade några språng på 140-145 utan problem. Härlig häst med grym inställning.

Jody hoppade jag och Lovisa (hans ägare) var där och tittade. Superponny men väldigt pigg och stark idag.

Drifter och Calette hoppade för första gången på 2,5 månad och hoppade fint efter några språng! Fick en bra känsla när jag red mot hindren :)

Sen hoppade jag Elins ponny Strecket. Det gick helt okej men han är inte alltid den lättaste.

Nu hänger jag med två favoriter, Fanny och Bella :) träffade Madde en stund också vilket var sjukt längesedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela