Malin Åkerström

Hammarö resultat dag 1!

Publicerad 2013-08-08 22:31:50 i Allmänt,

 
 
Hoppade en 130 på mina stjärnor idag där det var 95 startande!
 
Ghisela: 0+0 fel och 3a. Hon var som alltid fin och gjorde sitt jobb, underbara gris <3
 
Summer: 0+0 fel och 2a. Skönt att han gick och kändes bra. Lite stark men ville verkligen hoppa. Testade att rida honom lite annorlunda eftersom han varit så stark och det funkade. Hoppas bara vi kan hålla i det och få till fler bra rundor i helgen :)
 
Britt: 0+0 fel och 9a. Superfin var hon! grunden kändes riktigt bra men i omhoppningen blev det lite sämre för jag ville rida fort men lyckades tygla mig och höll mig till planen att bara rida ur rytmen. Helt okej gjorde jag det i alla fall! Britt var duktig <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela